Spring Show - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu Spring Show - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu

Spring Show

Blijf op de hoogte en volg Maxime

24 April 2013 | Verenigde Staten, Leander

Vrijdag avond ben ik gezellig met Hayley, Nadia en Jacob naar the Springshow geweest. Super gaaf, ik wou dat ik alles gefilmd had zodat ik het bij mijn blog kon posten. Dan hoefde ik niet te proberen uit te leggen hoe typisch Amerikaanse high school-achtig het was. Het zag er super professioneel uit, het was in de grote zaal en er waren professionele licht mensen die voor een spectaculaire show zorgden. Spring show op onze school ( misschien ook op andere scholen, ik heb geen idee aangezien ik maar op een high school geweest ben) is dat alle dansers, zoals onze Bluebells en de cheerleaders een dans show presenteren. Ook waren de senior guys er, omdat het het laatste jaar voor hun op LHS is, deden ze ook een dansje. Super grappig, met veels te korte broekjes en fel gekleurde kleding dansten ze op van alles en nog wat. ( echt ik hoop dat ik snel een link naar het filmpje kan vinden want het is hilarisch)
Na de show zijn we met z'n viertjes nog even bij Sonic geweest om een slushie te halen.

Zaterdag heb ik niet veel gedaan, ik was dood op.Wel gezellig met papa en mama en Elise geskypt. Altijd leuk. En Sherri heeft ons laten zien hoe ze onze kamer wil. Ze gaat het huis in mei te koop zetten... Tot het verkocht is, dus alles super netjes en perfect houden. Bah. Maar hopen dat het snel verkoopt! Zaterdag avond nog even naar Hayley geweest en film gekeken. Super gezellig.

Zondag gezellig met Hannah en Hayley wezen shoppen voor een prom dress, en ik heb er een hoor! Ik zal de foto ervan bij mijn blog doen. Ik heb er super blij mee! Hij is super mooi! Toen daarna gezellig met z'n alle wezen eten bij fuddruckers. Ook erg gezellig weer. ( en als ik nog een keer krijg van: "pas je wel op dat je niet te dik word/ Je eet wel veel daar he" ben ik officieel niet je vriend meer. Ik ben hier op een leuke tijd te hebben, en Amerikanen eten nou eemaal vaker uit dan thuis. Zo, nu dat ook even gezegt is kan ik weer verder.

Maandag avond kon ik niet slapen, en ik besloot even op mijn Ipod te kijken. Beste idee ooit. Mijn lieve vader had me een link naar een site gestuurd en zei: Breaking news. Ik klikte op de link.... en mijn leven upgrated van te gek, naar perfect. Nog nooit heb ik zulk goed nieuws gehad. Volgens mij vind ik dit nieuws nog beter dan het nieuws dat ik aangenomen ben op het GLR. ( En ik ben nog steeds in pure euforie)
IK GA NAAR JOHN MAYER IN OKTOBER!
IK. MAXIME DE BRUIN, JOHN MAYER'S GROOTSTE FAN. GA DAN EINDELIJK NAAR JOHN MAYER.

brb i'm gonna cry.

dus ja, na dat bericht kon ik geen oog meer dicht doen en stuiterde ik heel de kamer door. Je kan dus wel begrijpen dat ik momenteel het gelukkigste mens op aarde ben. Het feit dat ik deze hele week niks hoef te doen, omdat er toetsen zijn voor juniors ( toetsen die ik lekker niet hoef te doen) zeer bij draagt aan deze staat van zijn. ( ik moet op een cursus Nederlands geloof ik zo, ik zit hier te piekeren en te doen over hoe ik nou normale zinnen kan maken)
En morgen krijg ik em dan.... Doniekie, be proud:
MIJN LEANDER JACKET!
Alleen niet van een jongen, maar van Ellie. Ook geen leren. MAAR TOCH EH ER STAAT LEANDER OP.
Alles in de pocket. Ik ben klaar om te gaan.
en nog maar 57 dagen mensen. Tijd vliegt. Ik weet niet eens of ik wel naar huis wil. ( grapje grapje, jullie weten dat ik jullie mis eh)

Bijna al. Ugh. Ook al bijna jarig. 18. GADVER. oud. Niet gaaf.



hier is een link van een advertentie van de Springshow.
http://www.youtube.com/watch?v=3PCalMkiooI


Dat was het wel weer voor zo ver als ik kan verzinnen.

Zodra er weer wat gebeurt dat blog-waardig is zijn jullie de eerste die het horen!


BYEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  • 25 April 2013 - 10:55

    Ramona:

    Leuke blog EN MOOIE jurk meis. Ben razend benieuwd hoe je je prom vindt.

  • 26 April 2013 - 14:06

    Doniekkie:

    En of ik trots ben op mijn nichtje..eindelijke een jackie! Tjaa,,niet van de aanvoeder zelf gelkregen, met een kus (met het tongetje) maar goed..Je hebt een jackie.. Trots op u!

    Enne oke, ik zal niet meer zeggen dat je veel eet daar, al is dat natuurlijk wel waar (maar ook erg lekker, en je zal wel gek zijn als het niet deed. hahaha... )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Leander

Maxime

17 jarig Nederlandse uitwisseling student in Leander, Texas. Proud student at Leander Highschool.

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 31103

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 14 Juni 2013

Tales of a Travler.

Landen bezocht: