Prom! - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu Prom! - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu

Prom!

Blijf op de hoogte en volg Maxime

19 Mei 2013 | Verenigde Staten, Leander

11 mei was het dan eindelijk zo ver.
Het grote event waar iedereen het al over had in het begin van het jaar. ( Even tussendoor. Ik zit hier zwaar te piekeren en te doen om een normale Nederlandse zin te creëren. Alweer.) Het gebeuren waar iedereen als een kip zonder kop opeens iedereen gaat daten om maar niet alleen op de ingang foto te hoeven staan. Het event waar meisjes voor stoppen met eten en twee banen nemen om er een jurk voor te kopen.
Prom.
De avond waar het hele bestaan van een senior om draait.

In het begin van het jaar was me een date beloofd, maar tegen de tijd dat het dan zo ver was, was mn date to be verdwenen ( mij hoor je niet klagen, jong was doodeng. Dus dan maar gezellig met m'n vrienden! Samen met Hannah en Jacob. Weken van te voren al m'n jurk gekocht. ( gekkenhuis in elke winkel, maar ja wat will je dan ook, met de grootste dag van je leven, na je bruiloft dan)
Dus met een gevaarlijk dure jurk, toren hogen hakken en miljoenen glimmende haarspeldjes zat ik in de auto met Hannah en Jake.
Voor prom gingen we gezellig uit eten bij Caraba's. Heerlijk Italiaans eten, en hele vriendelijke obers. Zo vriendelijk zelfs dat we onze drankjes voor niks kregen!

Het gebouw dat de school afgehuurd had was een ruime, mooie plek voor een avond als deze. Het thema was a night on the town. ( Eerlijk gezegd geen flauw fucking idee waarom want niks had wat te maken met the town maar ach, het idee was leuk :) )
Aan de linker kant van de ruimte stonden tafels en een podium klaar gemaakt voor een fotoshoot. In het midden van de ruimte was alles leeg. Een grote dansvloer. met aan de voorkant een podium voor de dj en de achterkant een set tafels en stoelen. Aan de rechterkant stonden ook tafels en stoelen, maar daar weer achter was een andere ruimte. Met aan de achterkant een rij tafels met eten. ( goed eten, zelf gemaakte koekjes tot salades) Het midden van die ruimte stond ook weer vol met tafels en stoelen en daaaaaaar weer achter was de ruimte in een cirkel gevormd. Met in het midden een enorme piano vleugel, met luxe witte leren draai stoelen tegen de meuren van de cirkel. Aan de linker kant van de ronde ruimte stond een foto hokje. Al met al een enorme en een mooie ruimte.

Veel gedanst en gelachen. En na de geweldige avond met m'n leuke vrienden naar Hannah's huis gegaan om ijs te eten en heerlijk te slapen :)

• 21 Mei 2013 - 08:24

Papa En Mama:

Als ik het zo lees is het net als in een Amerikanse film
    Leuk dat je dat meegemaakt heb
    Ps: JE ZAG ER BEELDSCHOON UIT.

Kusje xxxxxxx