Ballgame - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu Ballgame - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu

Ballgame

Blijf op de hoogte en volg Maxime

19 April 2013 | Verenigde Staten, Leander

En trouwens helemaal vergeten dat ok vorige week donderdag met Jacob naa r een baseball game gegaan ben. Z'n familie had kaartjes van de priester ( van de kerk natuurlijk) over. Dus donderdag avond gezellig op stap met Jacob's ouders, en jake natuurlijk. Z'n moeder is het leukste mens dat ik ken hier. Toen ik in de oude truck stapte gaf ze me een zakje warme vers gebakken koekjes, en dat is hoe je punten bij me scoort natuurlijk ;)

We zaten gevaarlijk ( vond ik) dicht bij het veld. En er zat geen net voor. Het feit dat de mensen naast mij allemaal baseball handschoenen hadden hielp niet echt mee.
Gedurende de hele wedstrijd, als de bal ook maar een beetje dichtbij kwam scheet ik 7 kleuren. En gilde ik een beetje ( echt maar een beetje) wat er voor zorgde dat iedereen in een straal van 7 meter om mij heen dubbel lag van het lachen. Terwijl ik doods angsten uitstond. ( ik weet niet eens meer of dat een goede Nederlandse zin is, mijn Nederlands is drastisch onderuit gegaan)

Maar voor de rest was het heel gezellig! Veel gelachen met ze. Ik zal ze erg missen.
Onder weg naar huis van de westrijd raakten we de weg nog kwijt, ookal heb ik daar niet zo veel van meegekregen aangezien ik in slaap gesukkeld was.

Okay ik von dit verhaal wel even waard met jullie te delen.

Bye guyssss

  • 19 April 2013 - 08:55

    Ab Van 118 You Know.:

    Hoi Max,

    Deze is gelukkig korter dan de vorige, krijg er luie ogen van.
    Wel leuk al die ervaringen maar het schiet al lekker op, nog even en we staan hier weer
    allemaal in de tuin, by the way, gefeliciteerd met je toelating.

    Groetjes to everybody there.

  • 19 April 2013 - 14:01

    Doniekkie:

    en weer lees ik niet het aller-aller belangrijkste....weer geen jack van de aanvoeder, terwijl je nu bijna op het veld zat... Ooh Meis, je moet echt opschieten anders wordt het niks meer hoor :)

  • 19 April 2013 - 14:14

    Ramona:

    Als je alles later nog eens naleest, kom je tot de conclusie dat je een GOUDEN tijd hebt gehad.
    Koester het.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Leander

Maxime

17 jarig Nederlandse uitwisseling student in Leander, Texas. Proud student at Leander Highschool.

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 31103

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 14 Juni 2013

Tales of a Travler.

Landen bezocht: