Happy homecoming birthday! - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu Happy homecoming birthday! - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu

Happy homecoming birthday!

Blijf op de hoogte en volg Maxime

16 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Leander

Geen huiswerk, en eindelijk tijd dus nu is het wel weer eens tijd voor een blog. Ik ben de laatste tijd zo druk, dat ik zelfs vergat m'n verjaardags blog te schrijven! Maar om het goed te maken een extra lange, dus ga ik lekker voor zitten wan hier komt ie dan!

Er zijn alweer zoveel dagen voorbij gegaan dat ik heel diep moet graven, laten we beginnen met vrijdag. Homecoming game.

In "our house" versloegen we Vandergrift.
Met hoeveel ben ik stiekem vergeten maar het was goed!
Het was verschrikkelijk vochtig buiten en van 2 minuten buiten staan werd je net zo nat als van een lange douche nemen. Maar niks kon de Lion fanbase stoppen, zelf toen het later begon te regenen gingen ze door.
Ik begin steeds beter de dingen die we naar de overkant schreeuwn te verstaan en kan al lekker mee doen
This is our house
we can't hear you
V-A-R-S-I-T-Y that's our Lions battle cry!
en dat soort zaken.
Hier is een link naar onze site van de Lions
http://leanderfootball.com/

Zaterdag ochtend. Mijn 17de verjaardag!
Lekker uitgeslapen en wakker kwam ik mijn bedje uit en kreeg donuts en cinnamonrolls voorgeschoteld. De meest ongezonde en lekkerste manier om je dag te beginnen. Tijdens het ontbijt kwamen er twee meneertjes van Lows ( de Gamma/Karwei van Amerika) de hondenluik in de deur rammen. Zodat niemand van ons de honden naar buiten hoefden te laten als ze weer eens keihard voor de deur stonden te blaffen. Een mooi eerste cadeau.
Na het ontbijt tijd voor nog meer cadeautjes! 2 tegoed bonnen van Ina en een van Sherri, oorbellen van Ina en een t-shirt van Sherri. Super leuk, super lief!
en daarna een bezoekje aan Lows zelf gebracht met m'n nieuwe shirt die ik van Sherri had gehad :) en m'n "birthday girl" button.
2" Happy birthdays" en dat was het, beetje balen weer. Maar wel lekker KFC gehaald toen we alle junkfood binenn hadden gehaalt.
Eemaal thuis even een schoonheidsslaapje gedaan en toen heel de avond getut, haartjes gedaan, moeilijke oogmakeup nadoen van youtube and all that good stuff. Toen ina en ik klaar waren en Dinara had al dr cadeautjes aan me gegeven ( een fotolijst met "life is better in Texas" en een foto van ons dr in, een ketting met de tekst " close to the heart together from the start, best friends will never part" er op een drie hellium ballonnen die me deze nachten de stuipen op het lijf jagen door heen en we te waaien en geluiden te maken) gingen we richting de school. In onze veels te hogen hakken strompelde we naar de ingang. Het was een super koude avond, wat het hier nooit is maar natuurlijk alleen als je in je zomer jurkje staat.
De dance was heel erg leuk, en we hebben veel gelachen.
Alleen wel jammer dat precies om 12 uur alle lichten uitgingen.
Na de dance Hayley en Nadia opgehaald en met hun, Hannah en Dinara in de woonkamer geslapen. Super gezellig en veeeeels te veel gegeten.
Zondag voor pampus op Hannah's slaapkamer vloer gelegen en birthday brownies gegeten. Maandag waren we ook nog vrij, en toen heb ik heel de dag op de bank in de tuin int zonnetje gelegen. Heerlijk. Beetje mijn monoloog voor theater geleerd en voor de rest helemaal niks.
We hebben ook nog ergens in de week bij Taco Bell gegete, tegen de wil van iedereen in. Maarja in Maxime dr birthday week moest het er toch echt van komen. Ik snap eerlijk gezegt echt niet waar al die ophef over is, ik vond het een prima fastfood restaurant en heb prima gegeten.

Op school een leuke week gehad, vooral door alle complimentjes over hoe ik er uitzag op homecoming. Ja van m'n favorite sweater, spijkerbroek en standaard all stars naar veels te hoge hakken en een beetje meer mascara zal voor veel mensen een shock geweest zijn.

Donderdag ( ze speelde niet op vrijdag, god knows why) niet naar en football game gegaan maar lekker met een bak ijs op de bank naar de wedstrijd op tv gekeken. Zo kan het ook. Het is nog steeds even wennen om je klasgenootjes en je docenten op tv te zien..

Vrijdag filmavond met Hannah en Dinara, en om Ina een plezier te doen Paranormal Activity gekeken.. Nee niks voor mij. Hannah gedwongen om bij me te slapen, wat achteraf het slechtste plan ooit was aangezien ze in dr slaap praat.... Die avond koste 10 jaar van m'n leven.
Ik word nooit oud zo.
En natuurlijk hebben we onszelf lekker voor paal gezet. Sherri zei dat onze 2 buurjongens buiten waren, dus als 3 kippen zonder kop renden we naar buiten in onze payama. Niet wetende dat ze in de voortuin recht tegen over onze deur stonden....Tsja, we probeerde zo snel mogelijk weer naar binnen te glippen maar de deur zat op slot... jippie
5 minuten later trok Sherri lachend de deur open.
Thanks dude.
Maar toen we buiten waren hoorden we muziek van onze school komen, en natuurlijk moesten we even een kijkje nemen. Nog steeds in oze payama en zonder schoenen zaten we in de auto met het dak naar beneden.
Er speelde twee andere teams in ons stadium. That's all.

Zaterdag lekker geshopt met Hannah en flink geslaagd. Heb m'n halloween outfit ( ik ga als zombie bruid/elfje-achtig iets. eerlijk gezegt heb ik geen idee)
En die avond bij Ina op dr kamer geslapen...
Was niet bang hoor..... Oke misschien een beetje.
Zondag naar Dinara gegaan. Ze woont in het meest Amerikaanse huis dat ik ook gezien heb. Met een met tapijt bekleede trap, met aan weerzijde 10000 familie foto's, de trap lijde naar een tweede woonkamer, met een pooltafel met een enorme beer er op ( ja echt, een berenvel met een kop dr nog op)
Super leuke dag gehad. En toen was het helaas al weer zondag avond. Lekker What To Expect When You Are Expecting gekeken en vroeg m'n bedje in gegaan. En met het licht aan geslapen....


I hope I got y'all up to date now.
I have to walk te dogs.

Byeeeeee
Lots of love,
Maxime

  • 17 Oktober 2012 - 18:30

    Elise:

    Leuk geschreven schatttieeeeeeee, dikkke knuffel

  • 18 Oktober 2012 - 20:27

    Papa En Mama:

    Mooie foto's schat. Je zag er Mooi uit.Deze verjaardag zal je nooit vergeten. Het was weer een erg mooi verhaal.

    Love you xxxxxxxxxx

  • 18 Oktober 2012 - 22:17

    Ab Van 118 You Know.:

    Hallo Maxime,

    Het lijkt mij dat je een hele leuke verjaardag hebt gehad met mooie kado's en lekkere hapje's,
    Boerenkool kennen ze daar geloof ik niet maar ja, da's ook geen prut in die temperatuur daar.
    Zeg, dat luik in de deur dat zal wel een aardige afmeting hebben als daar honden doorheen kunnen, ook handig voor schoonmoeders, ha,ha.
    By the way, heb je de CD nog kunnen beluisteren, na "Sofietje" van Johnny Lion is er nu
    "Maxime" van Abraham Gouwens.

    Blijven lachen en nog een leuke tijd, Ab.


  • 21 Oktober 2012 - 19:23

    Tante Adri:

    Hallo Maxime

    Hoe lukt het je toch om iedere keer zo n leuke blog te schrijven
    ik geniet er iedere weer van


    dikke kus van ons ;

  • 23 Oktober 2012 - 17:56

    Tessa:

    Heey Maxime,
    ik heb het idee dat jij echt moddervet bent als je terug komt naar Nederland!
    Ik hoor je alleen maar over junkfood praten xd
    Zijn je buurjongens leuk??
    Nog veel plezier!! (:
    xxx~

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Leander

Maxime

17 jarig Nederlandse uitwisseling student in Leander, Texas. Proud student at Leander Highschool.

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 1075
Totaal aantal bezoekers 31132

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 14 Juni 2013

Tales of a Travler.

Landen bezocht: