Happy Halloween! - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu Happy Halloween! - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu

Happy Halloween!

Blijf op de hoogte en volg Maxime

04 November 2012 | Verenigde Staten, Leander

Hello y'all!

Sorry dat ik zo lang niks geschreven heb! Maar ik had het druk jongens nou!

Ik zal zo ver terug gaan als ik me nog kan herinneren.
Op een vrijdag had ik mijn aller eerste Halloween feestje van Lauren uit mijn theater klas.
verkleed als vampier ( jaja, ik kon echt niet met iets beters komen) en Dinara als Cleopatra gingen we de kou tegemoet ( we hadden weer een coldfront en het was bibberen!)
Maar ze hadden er echt wat van gemaakt, een Haunted House, DJ, eten ( heel veel eten) en griezelige poppen dingen. Het meeste van de tijd stonden we in de rij voor The Haunted House, maar we zijn er nooit in gegaan. ( voor het grootste gedeelte omdat ik niet durfde, omdat er clowns in zaten en omdat we om de 5 minuten naar binnen gingen om te eten) Nadat al het eten op was en onze tenen bevroren waren gingen we naar huis :)

Die zondag ben ik voor het eerst in m'n leven naar een "kerk" gegaan. Met Jacob, zijn zus en z'n moeder.
Het was het tegenovergestelde van wat ik als een kerk ken.
Aan de hand van een powerpoint presentatie en met een IPad als bijbel werd ons verteld over vergeven en vergeten, en dat soort dingen. Het was een mooi verhaal en zetten me toch wel even aan het denken.
Ik werd door zo'n beetje iedereen geknuffeld en in hemel in geprezen.
Ja, een kerk is heel goed voor je ego.
Na de dienst zijn we met Jacobs moeder bij Chili's gaan eten. Super lekker, super veel. Ik werd aan een kruisverhoor onderworpen zo'n beetje heel de dag, maar gek genoeg vond ik het helemaal niet erg.Na het eten even bij Target ( supermarkt) gestopt en toen lekker thuis languit op de bank gelegen.

Die woensdag was het dan eindelijk Halloween! Om 1 uur waren we uit, en die avond met m'n vriendinnetjes Trick or Treat. Als een doodgeschoten elf ( En ja, ik was wel eng :() langs alle deuren gegaan en een ongezonde hoeveelheid snoep opgehaalt :) bijna alles had Pindakaas dr in, maar ach, lekker was het wel :)

Deze vrijdag bij Pappasito's gegeten!
super super lekker! MexTex gegrilled eten.
Veels te veel gegeten natuurlijk, maar ach het was het waard :)

De zaterdag wezen shoppen in The Domain ( een heeeele luxe pc hoofdstraat achtige buurt) en een gemaskerde Sweet 16 gehad. fun fun fun. Die nacht bij Hannah blijven slapen, en toeeeen thuis gekomen en aan m'n blog begonnen:)

nu ben ik moe,
Ajuu!

Maxime

  • 05 November 2012 - 21:55

    Mama En Papa.:

    Ik zou ook wel zo'n jaartje willen, eten, shoppen, feestjes, en tussendoor even naar school.
    Dikke kus,
    mama en papa. XXXXXX

  • 06 November 2012 - 09:43

    Elise:

    Als ik had geweten dat deze blog het meeste over eten ging, had ik het een andere keer gelezen... Ik zit nu in een klaslokaal, en heb zo'n hongerrrrr hahahhahaha.

  • 06 November 2012 - 20:04

    Doniekkie:

    Vreten, vreten en nog eens vreten.... En hier en daar een feessie ...och och wat is het toch zwaar zo'n jaar Amerika!! (o,nee zwaar wordt je..dat is het niet..:) )

  • 07 November 2012 - 23:16

    Ab Van 118 You Know.:

    Hallo Maxime,

    It's me again, hartstikke leuk weer om deelgenoot te zijn van al jou avonturen.
    Ik heb de indruk dat je het wel naar je zin hebt daar, nog even en je komt nog terug
    met een Texaanse football player.
    Nou meid, ik sluit af met; lekker naar school, lekker stappen en lekker eten, veel plezier.
    Doei, Ab.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Leander

Maxime

17 jarig Nederlandse uitwisseling student in Leander, Texas. Proud student at Leander Highschool.

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 454
Totaal aantal bezoekers 31125

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 14 Juni 2013

Tales of a Travler.

Landen bezocht: