Smile in the age of worry - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu Smile in the age of worry - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu

Smile in the age of worry

Blijf op de hoogte en volg Maxime

26 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Leander

Terwijl Ina heel zachtjes op de piano voor zich zelf speelt, en ik met de laptop op schoot is bedenkt waar ik over kan schrijven bedenkt ik me iets. Er is al iemand geweest die precies heeft geschreven wat ik nu wil zeggen.
Namelijk de band Sick Puppies, in het nummer Maybe:

Maybe I'm a dreamer
Maybe I'm misunderstood
Maybe you're not seeing the side of me you should
Maybe I'm crazy
Maybe I'm the only one
Maybe I'm just out of touch
Maybe I've just had enough

Maybe it's time to change
And leave it all behind
I've never been one to walk alone
I've always been scared to try
So why does it feel so wrong
To reach for something more
To wanna live a better life
What am I waiting for?
'Cause nothing stays the same
Maybe it's time to change

Maybe it's hopeless
Maybe I should just give up
What if I can't trust myself?
What if I just need some help?

Maybe it's time to change
And leave it all behind
I've never been one to walk alone
I've always been scared to try
So why does it feel so wrong
To reach for something more
To wanna live a better life
What am I waiting for?
'Cause nothing stays the same
Maybe it's time to change

And maybe it's time to change
And leave it all behind
I've never been one to walk alone
I've always been scared to try

And maybe it's time to change
And leave it all behind
I've never been one to walk alone
I've always been scared to try
So why does it feel so wrong
To reach for something more
To wanna live a better life
What am I waiting for?
'Cause nothing stays the same
Maybe it's time to change
'Cause nothing stays the same
Maybe it's time to change

Ik raad het het jullie aan om het nummer gewoon te luisteren, dan begrijpen jullie misschien precies wat ik bedoel.

Als het maar opgeef om te schrijven, en John Mayer op zet, zingt hij een regel die wel harder lijkt dan de rest van het hele nummer

Don't be scared to walk alone, and don't be scared to like it.

Uit een van mijn favorite nummers van meneer Mayer 'Age of Worry'

En ik denk bij mezelf :forget the risk, and take the fall, if it's what you want than it's worth it all!

Ergens deze week zal er een uitgebreide update van het huis, Sherri en Ina staan en een nog uitgebreidere update van de eersten dagen school. En niet meer van dit filosofysche geklets.

  • 26 Augustus 2012 - 20:43

    Trisha:

    heeeeei lieverd!

    Ik heb je vorige bloggie gelezen, wat maak jij toch weer meteen wat mee zeg haha :P
    En ik heb het liedje geluistert en helemaal meegezongen EN (multitasking!) tegelijkertijd aan jou gedacht. Ik mis je echt vreselijk en ik kijk uit naar je volgende bloggie :)

    xxxx vanuit een weer wat kouder landje (de warmte trekt met je mee :p)

  • 26 Augustus 2012 - 21:14

    Nancy:

    je weet het he........knorretje hoeft niet bang te zijn

  • 27 Augustus 2012 - 17:43

    Doniekkie:

    Meid, je bent goed bezig jij!! Liefs doniekkie

  • 28 Augustus 2012 - 12:08

    Ramona:

    Wat een ervaring meis. Dit kan niemand van je afnemen.
    Gaaf reisverslag. Ben razend benieuwd naar de rest.
    Blijf je volgen ............. with love from us xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Leander

Maxime

17 jarig Nederlandse uitwisseling student in Leander, Texas. Proud student at Leander Highschool.

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 31136

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 14 Juni 2013

Tales of a Travler.

Landen bezocht: