M SORRY! - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu M SORRY! - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu

M SORRY!

Blijf op de hoogte en volg Maxime

17 December 2012 | Verenigde Staten, Leander

Heel snel even een berichtje vanuit m'n schoolcomputer.
mijn laptop heeft zijn leven gegeven dus ik had niet echt de kans om nog wat te bloggen
vanaf nu ga ik het vanaf mijn Ipod proberen ( of iemand moet een laptop willen sturen ;))

alles gaat heel goed, heel druk ( ook een reden waarom ik niks van me liet horen)

LANGE BLOG KOMT ERAAN!
Ik beloof het y'all!

Vandaag de laatste schoolmaandag van het jaar en het semester!

Hang on and don"t give up on me I will be back!



  • 18 December 2012 - 11:56

    Doniek:

    Ik begon al een beetje te denken... uit het oog uit het hart. :)

  • 19 December 2012 - 23:03

    Ab Van 118 You Know:

    Hallo maxime,

    Ik wil je even bedanken voor de kerst/nieuwjaars kaart, hartstikke bedankt ook
    namens Trisha of heeft ze je al gemailt?
    Ik wens je een heel fijne kerst en een vrolijke jaarwisseling met je huisgenoten, vrienden
    en alles wat daar verder nog los loopt.
    Tot volgend jaar zullen we maar zeggen (dat is het zo hoor).

    Groetjes en een dikke kus van ons twee!

  • 20 December 2012 - 13:44

    Tante Adri:

    Hoi meis
    we wachten vol spanning op je blog maar we volgen je heus wel via
    je pa en ma .
    Hele gezellige dagen en een dikke knuffel van ons

  • 27 December 2012 - 18:46

    Esther En Megan:

    Hoi Maxime

    Hoe is het daar nu met jouw..kerst een beetje door gekomen.
    wij willen je alvast een goede jaarwisseling wensen voor 2013 xx
    groetjes Narn en Megan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Leander

Maxime

17 jarig Nederlandse uitwisseling student in Leander, Texas. Proud student at Leander Highschool.

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 31130

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 14 Juni 2013

Tales of a Travler.

Landen bezocht: