A christmas Miracle - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu A christmas Miracle - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu

A christmas Miracle

Blijf op de hoogte en volg Maxime

27 December 2012 | Verenigde Staten, Leander

Het is niet te geloven, lang leve mijn technish-heid.
dagen in de rouw, geen laptop, geen blog, geen uitzending gemist meer kijken...
allemaal omdat m'n laptop zijn "laatste adem" uitgeblazen had.

Picture this: Maxime op dr bed ( die bedolven is onder kerst cadeautjes, bonnetjes, 100 paar oordopjes, foto's en verfrommeld papier) met een big-ass smile op dr smoelwerk, John Mayer's stem op de achtetgrond en en laptop op dr schoot waar ze als een razende op aan het typen is.

yeah, life is good.

Gisteren toen Hayley en Nadia langs kwamen om hun cadeautjes op te halen en een spelletje te doen, vond ik mijn laptop weer. "Ah, there is it, piece of crap" mompelde ik toen ik de laptop weer onder het bed schoof. "What's wrong with it?" vroeg Hayley. Ik legde haar uit dat 'ie opeens niks meer deed en dat ik de schoonmakers er van verdachtte dat ze hem hadden laten vallen.
Hayley aviseerde me op hem gewoon nog even op te laden. If you never try, you'll never know!
En deze morgen branden er 2 oranje lichtjes vrolijk op mijn laptop.
"Wij houden van Oranje! Om zijn daden en omdat 'ie het weer doeeeeet!!"

But lemme tell ya now:
Alles wat juli gemist hebben. ( ik heb eerlijk geen idee of ik dat allemaal nog wel weet)

Ik ben met Thanksgiving met Sherri en Ina naar Houston geweest. Waar we in The Galleria zijn verbleven. Black friday shopping gedaan ( heeul veeul voor heel weinig gekocht, zoals wij Hollanders dat willen!!)
en voor de Hollister een halfnaakte super gespierde gozer ( zoals wij vrouwen dat willen)
zeer geslaagd dus.
We zijn naar een NBA basketball wedstrijd geweest.
de Rockets tegen The New York Knicks.( vergeten wie er gewonnen hadden maar ben vrij zeker dat het the Rockets waren, ons team :))

Een heelijk Thanksgiving diner gehad in The Aquarium ( Een restaurant waar de muren aquariums zijn) super leuk, super lekker, super veel.
Een leuke Thanksgiving break dus.

Vorige weekend Hannah's feestje gehad!
Heel erg leuk, een echte marble slab ( zelf Ben & Jerry ijs maken zeg maar)
Veels te veel gegeten, tot een brainfreeze aan toe. But, Totally worth it!
Daarna bij Hayley de kerstboom opgezet :)

En het volgende waar ik dan aan moet denken is toch echt Kerst!

Maandag naar Hannah gegaan en mijn cadeautje voor dr te geven. En de mijne te krijgen. Een enorme dood chocola. Everything is bigger in Texas! later die dag met Ina, Hannah en Sherri naar Jacob's kerk gegaan. Hele mooie dienst. Het was een candle light service. Dood eng om een druipende kaars en je ogen dicht te staan wiebelen op je benen. ( een tip voor mensen die ooit van plan zijn naar een kaars dienst gebeuren te gaan, bid niet met een gebogen hoofd als je wenkbrauwen je lief zijn)
Na de dienst even naar Hannah's huis gegaan en onze cadeautjes te krijgen van Hayley en Nadia. ( Hayley en Nadia wonen in Hannah's straat en alles in iedereen bevind zich altijd in Hannah's huis)
Een hele mooie ring en een oorbel van ze gehad! :)
Toen naar huis gegaan en een spelletje gespeeld. Quelf. Een spel met als doel, jezelf voor gek zetten.

Dinsdag KERST!
vroeg ( 9 uur..) opgestaan om de cadeautjes open te maken!
De kerstman heeft me verschrikkelijk verwend!
2 paas vans, 2 foto lijstjes, een sneeuwbal waar je een foto in kan doen, een armbandje, haardingetjes, make-up, een John Mayer cd, 4 dvd's oordopjes, een berg chocola waar je diabetes van krijgt als je er al alleen maar naar kijkt, een horloge uit Nederland ( thanks mommy and daddy!), een giftcard voor zo'm beetje alles en ik weet zeker dat ik nog wat vergeten ben!
Thank you Santa!

Gisteren kwam Mckenna langs om mijn cadeautje te geven ( een Itunes card, heel lief maar die kan ik niet gebruiken met mijn nederlandse itunes store :( ) en een heeele lieve brief en een reep chocola. Met Ina en Mckenna "the wrong turn"gekeken, ( de meest achterlijke, goedkope en slechte horror film ooit volgens mij, of ik word gewoon een bikkel omdat ik paranormal activity 2 en 3 ookal overleeft heb) en die avond kwamen Hayley en Nadia langs.

So far een super vakantie!
Ik denk dat ik nu maar eens verder moet gaan met opruimen. Mijn vingers verkrampen van die kou hier! kan amper nog typen. En als ik vanavond in mijn bed wil slapen moet ik em even vinden onder al deze troep.

Foto's zal ik er bij zetten, maar wees gewaarschuwd: mijn lieve vriendinnetjes zijn "speciaal" haha, ( de foto's leggen het wel uit, ik zoek altijd de aparte mensen uit)

Ik zal om het goed te maken snel nog een blog maken!

Byebye y'all!

  • 28 December 2012 - 20:28

    Nancy:

    ha lief nichtje,

    wat fijn dat je laptop uit de dood herrezen is en we weer iets van je horen!Geniet nog even lekker van je vakantie, doen wij hier ook :-)
    Nog een quote van Lars na het zien van je foto's: Maxime is gewoon gek, haha.
    Groetjes van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Leander

Maxime

17 jarig Nederlandse uitwisseling student in Leander, Texas. Proud student at Leander Highschool.

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 31126

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 14 Juni 2013

Tales of a Travler.

Landen bezocht: