Here is to 2012. - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu Here is to 2012. - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu

Here is to 2012.

Blijf op de hoogte en volg Maxime

28 December 2012 | Verenigde Staten, Leander

Here is to 2012.

Thank you for making me smile. A lot.
Thank you for showing me what real love is, and that I know I have people in my life who really and truly love me for who I am. Thank you for showing me that. Thank you for teaching me the value of that.
Thank you for making me cry, because of that I am stronger.
Thank you for the things you thaugt me, they may have hurt me at some point. But I’ll never forget those lessons.
Thank you for letting me be strong when I’m alone.
Thank you 2012, for making me a better person.

People may change, but memories don't.
Dus koester de dierbare momenten en leef met de dag!

Well-Behaved Women Seldom Make History.

Leer leven met problemen, problemen die er toe doen.Problemen zoals echt zeggen wat je denkt, en de consequenties daar van. Problemen van dingen buiten je comfort zone doen. om er juist niet bij te horen, om anders te zijn. om niet bang zijn om te leven, om te schreeuwen en schijt hebben aan alle mensen die hun leven vergooid hebben aan "het grote morgen" en jou met een vuile blik aan kijken omdat jij hebt waar zij voor gewerkt hebben. Een echt leven. Een leven wat jij nu kan lijden, een leven die hun voorbij is gewaaid toen ze er voor aan het werken waren. een tiener zijn. want alleen wij hebben wat iedereen wil. een jeugd, een excuus om te doen wat we willen. rebels te zijn en te denken dat de wereld van ons is. om verliefd te worden op die ene jongen waar iedereen je waarschuwde. omdat er niks van af hangt,en het ergste wat er kan gebeuren is dat je er van leert. om grenzeloos te dromen over dingen die de andere onrealistisch vinden. om te willen, en er voor te vechten. en ondertussen afgeleid te raken, om fouten te maken en ze met een glimlach toe te geven. ik heb geleerd dat elke dag van jou is. elke dag is een nieuw avontuur die we met beiden handen en ongelooflijk veel dankbaarheid moeten aanpakken. leef nu, niemand heeft je morgen beloofd. Niks uitstellen tot morgen, maar alles vandaag doen, om schaamteloos te zijn, om die gene in de kamer te zijn, die iedereen wil zijn, maar iedereen te verlegen voor is om te zijn. wees die persoon! Want wil je terug kijken op je leven, en jezelf zien leren voor dingen die je vandaag niet eens meer weet? Wil je je kleinkinderen verhalen vertellen die je zelf hebt meegemaakt, of die je van andere hebt gehoord? Waarom zou je je hele leven voorbereiden op een leven die je vandaag kan leiden? Als iedereen een "levens plan" aan het maken is, wees de gene die zegt: nu jullie je allemaal voorbereiden op je leven, lijd ik de mijne nu!


quotes of the year:

Be young, be dope, be proud, like an American!-

Their heavy words can't bring me down-
Lana del Rey.

Come and take a walk on the wild side-
Unknown


It's time to begin, isn't it?
I get a little bit bigger, but then I'll admit
I'm just the same as I was
Now don't you understand
That I'm never changing who I am

- Imagine Dragons, It's time.

Here's to the crazy ones.
The misfits. The rebels. The troublemakers.
The round pegs in the square holes.
The ones who see things differently.
While some may see them as the crazy ones, we see genius.

You can praise them, disagree with them, quote them,
disbelieve them, glorify or vilify them.
About the only thing you can't do is ignore them.
Because the people who are crazy enough to think they can change the world,
are the ones who do.

- Advertisement for Apple Computer,
adapted from the writings of Jack Kerouac
( aangepast door mij :))

The world is a book and those who do not travel read only one page- St. Augustine.

You are braver than you believe, and stronger than you seem and smarter than you think-

Good friends are like stars. You don't always see them. But you know they're aways there.-
Christopher Robin.


En mijn voornemens voor 2013 ( MIJN jaar, net zoals vorig jaar, en het jaar daarvoor...)

reis veel, en ver
lach vaak
glimlach naar iedereen
leer elke dag
En wees elke dag bewust van de mensen om me heen die van me houden :)

Ik wens iedereen een ontzettend uitdagend 2013 vol avonturen, liefde, lessen en nieuwe dingen!

Liefs,

Maxime.

  • 30 December 2012 - 16:16

    Doniekkie:

    AMEN!!

  • 30 December 2012 - 16:33

    Tante Adri:

    lieve schat
    ik ben blij dat je labtop het weer doet
    en ik wens je een heel liefdevol 2013
    dikke kus van hier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Leander

Maxime

17 jarig Nederlandse uitwisseling student in Leander, Texas. Proud student at Leander Highschool.

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 31133

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 14 Juni 2013

Tales of a Travler.

Landen bezocht: