Winterbreak! - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu Winterbreak! - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu

Winterbreak!

Blijf op de hoogte en volg Maxime

31 December 2012 | Verenigde Staten, Leander

ik weet dat ik al een afsluitende blog heb gemaakt voor dit jaar, maar eigenwijs als ik ben ga ik jullie gewoon vertellen wat ik de afgelopen dagen heb gedaan!

zaterdag Hayley's 16e verjaardag! om het te vieren met nam Hayley ons mee naar downtown Austin! Super koud buiten maar heel erg leuk! Ik heb mijn nieuwe lievelings winkel gevonden, Urban Outfitters! ( voor de mensen die bekend zijn met Tumblr, het is als Tumblr in een winkel) En ik heb m'n eerste echte Tylers shirt gekocht! ( het is een winkel en typisch iets wat je moet hebben als je in Austin woont, aldus Hayley) Het is een dood gewoon t-shirt met "tylers" er op. Hartstikke leuk daar niet van, is die 23 dollar helemaal waard...
We hebben onze lunch hebben we ... ergens gehad. Totaal de naam vergeten maar het was een lief klein houten gebouwtje en het eten was heerlijk! Zoals Nadia ons beloofde. Zelf de gegrilde pindakaas met honing sandwich was lekker!
Toen we mijn mooie landkaart gehaald hadden ( ik moest er gewoon een hebben) En het te koud en donker werd ( maar vooral omdat de bedelende zwervers om elke hoek vandaan kwamen) gingen we naar The LakeLine Mall. Altijd goed :)
Daar heb ik mijn eerste DQ Blizzers op, ( een MCflurry, maar dan van DQ)
De slogan van DQ is : That's what I like about Texas. ( vond ik gewoon leuk om met jullie te delen)
Die avond zijn Nadia en ik bij Hayley blijven slapen, was erg gezellig :)

De volgende morgen snel klaar gemaakt en spullen thuis gebracht, want ik kreeg mijn 'iet wat late' kerst cadeau van Hannah's moeder. Een dagje opstap en uit eten bij Torchy's taco's Damn Good! ( dat is de slogan!)
Super leuk en gezellig!
We eindigde bij Hannah thuis met Hayley en Nadia op de bank met warme chocolademelk, warme vers gebakte koekjes en de film " A Walk To Remember" ( ik heb het boek gelezen en daar mijn engelse boekverslag over gedaan in het begin van dit school jaar, dus ik wist wat me te wachten stond)
Ik eindigde de dag met rooie ogen en een depressieve bui ( hele goede film maar ach nou..)
En er is maar een manier om Maxime op te vrolijken,
Een feestje plannen! Voor morgen staat er een gezellige new years party op het menu!
Maar eerst bowlen met Ina en Sherri!

Ik heb er zin in, kom maar op!
Morgen vroeg opstaan want de schoonmakers komen... eerste wereld problemen.

IK WENS IEDEREEN EEN TE GEK SUPER GAAF EN ONVERGETELIJK JAAR VOOR REIZEN, NIEUWE VRIENDEN LIEFDE EN GELUK!

Bye y'all
See ya in 2013, het jaar waar in alles mogelijk is!

  • 31 December 2012 - 12:43

    Elise:

    2013, dat het een mooi jaar word dat weet ik wel zeker... mn beste vriendinnetje komt over een paar maandjes weer thuis!!!!! Ik hoop dat je in jou laatste maandjes nog heeeeeeel veel leuke momenten gaat beleven schat! Hele fijne avond straks!!!!! I love you xxxx

  • 01 Januari 2013 - 17:39

    Ab Van 118 You Know.:

    Hoi Maxime,

    Ik heb 3 reisverslagen moeten lezen, liep een beetje achter, Pfffffff.
    Weer mooie ervaringen, lijkt me toch wel mooi daar in Texas, en je/jullie
    hebben weer lekker gegeten, gegeten, gegeten en gegeten.
    Wel een gezellige club dames zo met elkaar.
    Nou meid, veel plezier en een geweldig 2013.

    Ab.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Leander

Maxime

17 jarig Nederlandse uitwisseling student in Leander, Texas. Proud student at Leander Highschool.

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 31130

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 14 Juni 2013

Tales of a Travler.

Landen bezocht: