New years party - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu New years party - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu

New years party

Blijf op de hoogte en volg Maxime

19 Januari 2013 | Verenigde Staten, Leander

new years party:

HAPPY NEW YEAR!
Samen Mckenna Mariah, Hayley, Nadia en Hannah vierden wij oud en nieuw!
super gezellig, eerst Just Dance op de Wii gedaan, toen een bordspel quelf, en heel veel gegeten tot 12 uur!
En om 12 uur aan de bubblende limonade ( toch wel even wennen, een oud en nieuw zonder champagne en oliebollen!)

na 12 uur naar buiten om Jacob op te halen, in de kou met onze "Happy New Year" hoedjes op de straat op ( Nadia had het zo koud dat ze haar roze "Snuggie" ( fleece denketje) met zich mee nam.
toen we bij de grote weg kwamen, aan de andere kant van waar Jacob woont, kwam een auto ons tegemoed rijden, aan de verkeerde kant van de weg, knalde tegen de stoeprand en de band knalde. Dat maakte zo'n harde knal dat ik opsprongen en kei hard gilde. After all, we zijn in Texas. waar iedereen een pistool heeft. Als echte helden verstopten Hayley en Nadia en ik ons achter een muurtje, na een minuut doodse stilte glurden we om het hoekje, de auto draaidr zich om naar de juiste richting. "Shouldn't we go help the guy?" vroeg ik. Als je een ongeluk ziet gebeuren moet je toch wat doen? "No! of course not! he's drunk anyway" riepen ze in koor. Een tijdje in twijfel stonden we te kijken naar de auto die gewoon aan de kant van de weg stond. Andere auto's begonnen er weer om heen rijden en een politie angent met een zaklamp kwam er al aan. Net zoals Jacob. Toen we onderweg naar huis waren reed er een politie wagen achter ons aan, maar ja toch niet voor ons? 4 tieners met "Happy new year" hoedjes en een 1.65 meter lang meisje met een roze denken om zich heen. Toch wel. De auto stopte en een politie agent met een zaklamp prong uit de auto. "Freeze!" hoorde we achterons, en ik had een intens geval van flashback. Van alle actie film die ik ooit gezien had. Totaal verbaasd draaiden we ons om. De man vroeg ons waar we vandaan kwamen wat we aan het doen waren, en of we van de auto waren weg gelopen. We antwoorden beleefd de vragen en verwachten dat hij ons zou bedanken en naar de auto zou gaan. Maar nee. "Hands on the car"zei hij voor dat hij zich omdraaiden en naar de andere agent bij de verongelukte auto beenden. Hij liet ons bevroren achter. Dit gebeurt altijd in de films vlak voor ze aangehouden worden en voor altijd in de cel worden gegooid. 'We're breaking curfew" fluisterde Nadia met ogen zo groot als schotltjes. "WHAT THE F*CK IS CURFEW? WHAT IS GOING ON? I DON'T HAVE MY ID WITH ME!" schreeuwde ik. Ik kon het allemaal al helemaal zien gebeurden. 2013, in de gevangenis voor het negeren van een ongeluk. Wat ga ik tegen Sherri zeggen? en mama en papa? "Let's run"zeg ik, dat is het enige wat me slim lijkt. als we heel hard rennen en ons verstoppen vind hij ons nooit, bedenk ik me. " come on!" zeg ik en ik begin te lopen. Gelukkig hadden m'n vrienden hun hersenen niet verloren door de paniek en hielden me tegen ( ik was echt heel bang)
Na 5 slopende minuten kwam de agent terug. "Have y'all seen anyone run from the vehicle? Nee, nee meneer dat hebben we niet. We hebben gekeken maar na de auto om gedraait was stond het daar gewoon te staan, minding it's own business and all. Na een inspectie met de zaklamp en een lange en onderzoekende blik mochten we gaan. Geen gelukkig nieuw jaar en geen fijne avond. Alleen maar ga direct naar huis. De agent rende naar zijn auto en met sirene and all reed hij weg.
Met de wetenschap dat er een crimineel in onze staat liep gingen Hayley Nadia en ik naar bed, na een film avondje. ( We hebben Ted gezien)

In de vakantie bij Hayley geslapen met Nadia en twee keer zonder. Een keer was na Hayley's verjaardag feestje! Sara ( een vriendinnetje van haar en nu ook van mij) gaf een feestje voor haar. We hebben een spelletje gedaan dat we cadeautjes moesten openmaken met ovenwanten aan ( onmogelijk) heel veel pizza gegeten, glitter overelkaar heen gegooid ( het hele huis en de helestraat gaf licht) verstoppertje gedaan ( ja echt) , een gezichts masketje gemaakt met yoghurt en musli en honing en heel veel plezier gehad! Hayley's taart was nog het mooiste: een ijs taart met "Happy Birthday Bitch" er op geschreven.

De volgende dag met Hayley en haar moeder naar Build-A-Bear gegaan! BEST PLACE EVER! Het is een winkel waar je zelf je beer kan maken! je kiest een leeg velletje en dan stop je hem vol met vulling, geeft hem een hartje en een stem. Mijn beer zegt "Hayley loves you Max!" en Hayley heeft hem zelf ingesproken. Het beertje heeft een amerikaans jurkje aan en hele mooie schoentjes :) dat is toch het beste cadeau dat je kan krijgen?
Dat weekend voelde ik me net weer een meisje van 7.

En na de geweldige vakantie vol leuke dingen, nieuwe vrienden en elke dag uitslapen kwam de dag. M'n 2e eerste dag van school.
Helaas viel ik snel weer in het ritme.
Maar ik hen twee nieuwe klassen: Leadership en Creative Writing. Allebei mijn favorieten vakken!
Leadership gaat over zelfverzekerder zijn en leiding durven nemen. De leraar geeft les bij het boek: the seven habits of highly effective teens
Een geweldig boek met alles erin wat je moet weten om een succesvol persoon te worden. De lessen zijn altijd erg inspirerend! en Creative Writing is.. tsja, creatief schrijven. Erg leuk en gezellig. Waar ik twee nieuwen vrienden heb gemaakt! Dit semester is nu al mijn lievelings!

Maar ja, the sun can't shine forever....
Het noodlot sloeg toe toen ik gewoon lekker een candy cane zat te eten op de bank. Ik voelde er weinig van, alleen dat het snoepje een beetje aan mn tand plakte. Maar die avond, ( eigenlijk de volgende ochtend) om 4.30 werd ik wakker van een kloppende pijn in mijn wang.
met tranen over mijn wangen liep ik door het huis. WAT IS ER AAN DE HAD? ben ik in elkaar geslagen in het midden van de nacht? de pijn was zo verschrikkelijk en ik kon er niet door slapen. Te verlegen om Sherri wakker te maken wachtte ik af tot ze wakker werd. En gelukkig om 6.20 werd ze dat. Een asprientje en een tandarts afspraak later zat ik in de kappers stoel. Als een boer met kiespijn ( HAHA) liep ik die middag met Ina en Sherri over het winkel centrum. ( got my hair cut!!< je ziet er niks van, alleen de puntjes natuurlijk)
Toch wel een leuke dag, als je de pijn er buiten laat.
En die zondag naar Five Guys and A Burger gegaan met Hannah, Hayleys zusje en Hannahs moeder. ( 5GAAB is een hamburger ding) heeeeel erg lekker en natuurlijk veels te veel gegeten :)
Daarna bij Hannah thuis nog een beetje rondgehangen en toen maar naar huis gegaan.
Leuk weekend, en de pijn van mn tand was weg!

Toch op een woensdag volgens mij naar de tandarts gegaan. WOW. een gat van hier tot aan thuis en een afgebroken vulling. In HD foto's mocht ik alles zien ( ze hebben echt hele luxe tandartsen! een tv voor je stoel, leuk bruin geverfde muren en laminaat vloeren)
De prijs van dat grapje deed meer pijn dan een kies trekken.
ACHJAH HE? LIFE.

deze Woensdag bij Hannah The Perks Of Being A Wallflower gekeken. BEST MOVIE EVER. Ik zeg kijken :)!

Ik weet dat ik heel veel dingen vergeten ben maar ik heb het heel erg naar m'n zin gehad en word steeds betere vriendinnen met mn vriendinnen ( does that make sence?) I'm a happy hippo :)

Dit weekend 3 dagen vrij! ( maandag ook!)
vanavond blijft McKenna slapen, morgen avond Hayley en maandag naar Hayley's huis, weer even hoi seinen naar haar moeder :) ( Hayley's moeder is doof) En zondag ergens als ik tijd heb de badkamer schoonmaken, sounds like fun eh?

Have a wonderfull weekend y'all!
Ik zal weer schrijven zodra er iets bijzonders gebeurd!
( volgende week woensdag bevoorbeeld, m'n afspraak bij de tandarts...)
wish me luck!

Love, Maxime

  • 19 Januari 2013 - 23:45

    Papa, Mama:

    Is weer een mooi verhaal, spannend begin van 2013, het lijkt wel een scene uit een film.
    Als je echt was weggelopen had dat wel goed geweest voor het verhaal hahahaha.
    Wel vervelend voor je dat je zo'n kiespijn had.
    Je hebt leuke vakken gekozen op school, komt vast nog wel een keer goed van pas.
    We spreken je snel weer,

    Kusjes, Papa en Mama.

  • 20 Januari 2013 - 15:19

    Tante Adri:

    Hoi Max
    Je maakt nog eens wat mee daar het word zo nooit een sleur
    maar wel jammer van je kies
    Ik ben blij dat je weer schrijven kan
    vind het altijd heel gezellig als er weer een blog is
    dikke kus een veel sterkte met je kies
    groetjes ook van Ome Dirk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Leander

Maxime

17 jarig Nederlandse uitwisseling student in Leander, Texas. Proud student at Leander Highschool.

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 11930
Totaal aantal bezoekers 31130

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 14 Juni 2013

Tales of a Travler.

Landen bezocht: