Girls night out! - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu Girls night out! - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu

Girls night out!

Blijf op de hoogte en volg Maxime

22 Januari 2013 | Verenigde Staten, Leander

Op een luie zondag middag lagen Hayley en ik in bed The Wizard of Oz te kijken. Na een drukke zaterdag avond waar we last minute besloten naar de film te gaan om Parental Guidance te kijken. Was leuk, daarna naar Target gegaan en Starbucks.
Toen opeens Hannah en Elly de kamer binnen kwamen stormen. Helemaal opgetut met jurkjes en hakken aan toe. "We are going to have dinner at Chili's, wanna come?" Natuurlijk zeggen twee hungry-hippo's zoals wij daar geen nee tegen.

Met Hannah, Ina, Elly en Hayley zaten we dan aan een tafeltje.
We begonnen de avond met twee toetjes. (Because we're fabulous)
En we sloten af met ons hoofdgerecht.
Bom vol en giechelend waggelde we naar Elly's auto ( Ik kan er volgens mij nooit aan wennen dat een van mijn vrienden me rond rijd... helemaal niet omdat ze jonger dan mij is)
We besloten in onze melige bui verstoppertje te gaan doen in Walmart. Why not?
Na een uur door de winkel gerend te hebben hadden we weer honger.
Op naar YoYo's Frozen Yogurt! Toen de bakjes weer leeg waren, gingen w nog maar even bij Del Taco langs, waar Hannah en Elly werken om de Fried appele met caramel saus te proberen. En een milkshakes, een taco en koekjes, want ja werknemers korting eh?

Als vijf ouwe wijven rolden Hayley weer in bed en keken we The Perks Of Being A Wallflower ( nog een keer, ik ben verliefd op die film)
De volgende ochtend bedachten Hayley en ik dat het wel interessante zou zijn als we Ina zouden bespieden. Als echte ninja's rolden we door het huis om uiteindelijk giechelend met tranen over onze wangen ons te verstoppen achter de keukenkast. Terwijl Ina gewoon door bleef skypen alsof er niks aan de hand was. Echt, we zijn pro.
Na dat avontuurtje weer in bed beland en aan ons huiswerk gewerkt als echte verantwoordelijke kinderen.

En nu zit ik hier op te bank, te bloggen op m'n vrije maandag.
Te denken aan dingen die ik misschien vergeten ben te zeggen.
Ik vraag me af wie mijn blog lest, wat ik zie altijd dat heel veel mensen het gelezen hebben. ( ik weet zeker dat ik zelf 55 keer per dag op mn blog kijk, dus vandaar misschien die hoge cijfers)

Woensdag naar de tandarts....
dat beloofd wat guys.

Bye y'all, talk to ya soon!

  • 22 Januari 2013 - 08:54

    Doniekkie:

    ONGELOOFLIJKE VREETBAAL!! Je lijkt straks echt op een hippo. (maar stiekem ben ik stik jaloers!!)

  • 22 Januari 2013 - 18:01

    Papa Mama:

    Ik weet nog dat we, voordat je wegging, tegen je gezegd hebben "zal je goed eten". En we zijn heel blij te lezen dat je zo goed naar ons geluisterd hebt.
    Heel veel sterkte bij de tandarts.
    Daar hou je trouwens wel een mooie souvenir aan over, een echte Amerikaanse kroon.


  • 22 Januari 2013 - 19:39

    Tante Adri:

    Sterkte bij de tandarts woensdag en ik lees altijd je blog
    vind het leuk iets van je te horen dikke kus

  • 22 Januari 2013 - 19:42

    Tante Adri:

    Vergeet ij nog maar kijk je wel uit met al dat lekkere eten
    straks weg je nog meer als ik

  • 22 Januari 2013 - 23:56

    Maxime De Bruin :

    jongens jongens moet het nou altijd over eten gaan? ik ben nog geen kilo zwaarder dan ik was voordat ik wegging!

  • 26 Januari 2013 - 14:37

    Ab Van 118 You Know:

    Hoi max,

    Hoezo kroon, trekken dat ding, veel goedkoper, ha ha,ha,ha,haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    Ik wens je een pijnvrije woensdag.
    Gr, Ab.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Leander

Maxime

17 jarig Nederlandse uitwisseling student in Leander, Texas. Proud student at Leander Highschool.

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 31127

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 14 Juni 2013

Tales of a Travler.

Landen bezocht: