Dentistttttttt - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu Dentistttttttt - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu

Dentistttttttt

Blijf op de hoogte en volg Maxime

29 Januari 2013 | Verenigde Staten, Leander

zaterdag 26 januari,
in bed, met mijn laptop op mijn schoot en het geluid van mijn vader die op zijn gitaar speelt op de achtergrond schrijf ik deze blog.

Vandaag had ik niks te doen dus besloot ik even te skypen met het thuis front, lekker in bad te gaan en een paar afleveringen van House te kijken.
Ik had heerlijk het hele huis voor me alleen aangezien Sherri bij een vriendin was en Ina naar de film was.

Woensdag 23 januari,
De tandarts.
Wow. Als ik naar Amerika zou verhuizen zou het zijn voor de tandartsen.
Met een koptelefoon op, een dekentje om en een zonnebril tegen "het felle licht van de lamp" en een dosis verdoving in m'n mik lag ik heerlijk op m'n gemak in de stoel. Allemaal rozen geur en maneschijn tot ik moest betalen. Wat natuurlijk met mijn geluk niet ging. Mijn pas was geblokkeerd om de nieuwe regeling tegen het "stippen" van pasjes in het buitenland ( ofzo)
Vaderlief heeft er voor gezorgd dat mijn pas weer werkt, en ik ben nu nog steeds bezig om al het geld bij elkaar te pinnen.
Na mijn bezoek aan de tandarts begon het toch wel een beetje zeer te doen, maar met ibuprofen van Sherri kon ik lekker slapen die nacht.

Ik wou dat ik meer had om over te schrijven.
Het enige wat ik dit weekend heb gedaan is, een stukje van The green mile gekeken op vrijdag avond, en nu ben ik een stukje van catch me if you can aan het kijken. Reuze interessant.
Mijn reuze plannen voor de zaterdag avond zijn even langswippen bij de bank om wat geld te pinnen. Ja ja, living on the wild side.

Zondag naar de kerk geweest met Jacob, en we hadden gratis T-shirts gehad :) ( see picture)
Was natuurlijk weel heel gezellig en Jacob's moeder had me ook nog getrakteerd op een donut ( ja, ja ik pas op, ik ben nog steeds niet dik)

Vandaag op school matchte Jake en ik helemaal :)


Write again soon!

Love, Maxime

  • 30 Januari 2013 - 23:27

    Mama:

    Hoi Max
    Papa is erg hard aan het oefenen om een leuk liedje te kunnen spelen als je weer in Nederland bent. Of dat gaat lukken weet ik niet..............
    Wel fijn om te lezen dat je zo in de watten word gelegd bij de tandarst zou je ook aan onze tandarts kunnen vragen( behalve dan de rekkening:))

    Love you xxxxxxxxx

  • 27 Februari 2013 - 22:26

    Ab Van 118 You Know.:

    Hallo Max,

    Zo zie je maar, achteraf valt alles mee.

    Groetjes uit het nog steeds koude holland.

  • 01 Maart 2013 - 23:04

    Ria En Ome Joop:

    hoy maxs ,ja en dan thuis bij de tandarts met muziek van je vader,of toch liever een prop watten ! grapje ,tijdje niet je blog gelezen .maar ziet dat het nog steeds goed gaat.dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Leander

Maxime

17 jarig Nederlandse uitwisseling student in Leander, Texas. Proud student at Leander Highschool.

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 505
Totaal aantal bezoekers 31127

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 14 Juni 2013

Tales of a Travler.

Landen bezocht: