Long time no see. - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu Long time no see. - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu

Long time no see.

Blijf op de hoogte en volg Maxime

18 Maart 2013 | Verenigde Staten, Leander

De eerste zondag in Maart.

Heerlijk in m'n bed, gordijntjes open zodat het zonnetje naar binnen kan schijnen. Want hier is de zomer al begonnen. ( Maandag word het 31 graden...wow)
Dit weekend was een heerlijk rustig weekendje. Zaterdag met m'n lieve ouders geskypt, en m'n dubbelganger Thirza die te horen heeft gekregen dat ze een plekje in Amerika voor haar uitwisseling hebben! ( Congrats Girlllll) En met m'n leuke vriendinnetje Elise.

Zondag middag even met m'n leuke nichtjes Floortje en Lara geskypt. ( en me dood geschrokken dat ze gewoon door blijven groeien als ik weg ben.)

Het feit dat ik heel het weekend in m'n bed gelegen heb wil niet zeggen dat ik niet productief geweest ben.
Nouja heel het weekend niet m'n bed uit is ook weer overdreven, buiten naar de wc gaan en eten halen ben ik wel twee keer m'n bed uit gekomen. Zaterdag avond, om naar Hayley te gaan en een film te kijken met Nadia. En net, rond twee uur. Om mijn toelatingsopdrachten voor het Grafisch Lyceum te maken. Een verhaal in zes foto's vertellen en een foto van ezelf hoe je er in 5 jaar uit wil zien. Super spannend, en moeilijk. Loop al dagen met een knoop in m'n buik. ( Ik ben er achter gekomen dat ik zeer slecht tegen stress en zenuwen kan.) Dus alstublieft, duim voor me! Ik wil zo graag naar het Grafisch Lyceum you guys!


Maar goed, ik heb wat goed te maken denk ik zo.
Er is eerlijk gezegd niet zo veel spectaculairs meer gebeurt de afgelopen tijd.
Ooit een keer op een woensdag hadden we een Harlem Shake op school. ( Als je niet weet wat het is kan je he top youtube op zoeken, maar ik raad je aan gewoon van mij aan tenemen dat het radom dancing is.) En om mezelf op de een of andere manier voor altijd in de geschiedenis van Leander High te planten toch maar mee gedaan. Zodra die op youtube staat zet ik de link op mijn blog.

24 Februari: Oscar party!

Met Hannah, Hayley en Nadia gezellig de Oscars gekeken. Met water uit echte ( plastic) champagne glazen en chique cupcakes waren we helemaal klaar. Jacob zou ook komen maar toen we om zeven uur voor z'n deur stonden ( We hadden namenlijk om vijf uur afgesproken) zei 'ie even eerlijk dat hij ons "even" vergeten was. Jongens... wat moet je er mee?
Maar toch ook zonder Jake hadden we ons prima vermaakt.



SPRINGBREAK

En vandaag, 18 maart zit ik op de bank te genieten van m'n laatste dag van Spring break.

Vrijdag uit eten geweest met Elly bij Carlos and Charlies. We zouden gaan 'uit gaan' maar er was geen muziek die avond. Maar het eten was lekker. Zaterdag film dagje gehad met Ina en Sherri. Sochtends toen Sherri bij de kapper was met Ina the last exorcism gekeken in een lege bioscoop. ( super eng)
Zondag wezen shoppen met Ina en Sherri en maandag naar six flags geweest met Hayley en Ina. Super leuk! Dinsdag niks gedaan en woendag bij Hannah geslapen. Donderdag Hannah bij mij geslapen en vrijdag naar Brenham gegaan met Ina en Sherri. Zaterdag maar de Rodeo in Austin gegaan. ( ook super gaaf!) en vandaag even bij Hayley en Hannah geweest.

Dat was mijn Springbreak in het kort.

de foto's van fietsa texas en de rodeo zitten erbij!




  • 18 Maart 2013 - 11:36

    Anneke:

    zo'n rodeo lijkt me echt onwijs gaaf!!

    wat heerlijk ook dat het al zo'n graad of 30 is bij jou. wij zitten nog steeds opgescheept met vorst (nacht) en af en toe sneeuw (!)

    groetjes vanuit Lekkerkerk,


    Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Leander

Maxime

17 jarig Nederlandse uitwisseling student in Leander, Texas. Proud student at Leander Highschool.

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 31134

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 14 Juni 2013

Tales of a Travler.

Landen bezocht: