8 month anniversary. - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu 8 month anniversary. - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu

8 month anniversary.

Blijf op de hoogte en volg Maxime

22 Maart 2013 | Verenigde Staten, Leander

8 MAANDEN ALWEER GUYS.

Omdat het vandaag een speciale dag was. ( buiten het feit om dat ik al 8 maanden met m'n gat in Texas zit.) Nog een blog :)

Algebra ging ehmm.... ja, tging. We hadden een of andere toets, en ik zou je graag willen vertellen waar over, maar ik heb geen idee. Wie geeft er ook toetsen op vrijdag?!

Scheikunde ging ook wel. De dag leek er heel saai uit te zien, tot we in Spaans zaten en een meneer ons vriendelijk verzocht of we het lokaal wilden verlaten voor een drugtest. Ondanks het feit dat ik nog nooit van mijn leven drugs bij me heb gehad ( en ook nooit ga doen) werd ik er toch een beetje nerveus van. helemaal toen ik de hond zag. Ik kom toch uit Nederland. Misschien zat de Amsterdamse geur wel in m'n lijf ofzo. Na 5 minuten te wachten kwamen de mannen en de hond uit het lokaal. " Who has a black bag?"Vroeg de man serieus. iedereen loerde naar elkaar om te kijken over wie het ging toen de man opeens in lachen uitbarsten."HAHA you should have seen y'all's faces!" leuk meneer, leuk. Dacht bijna dat ik wat te bloggen had.

Nog iets wat ik wel interessant vond was dat we een toets op een "clicker" hadden. Een soort apparaatje dat op een rekenmachine lijkt en waar je dan de antwoorden van je toets naar de docent zijn of haar computer kan sturen. Want pen en papier is natuurlijk veels te 2012.


Ohja, en donderdag hadden we een gast spreken in Leadership en hij was tegek. Ik ben fan. Een hele positieve man die de hele tijd stomme grapjes maakte, ( deed me een beetje aan jou denken pap ;))
Hij leerden ons dat je alles aan kan als je maar de juiste houding hebt in het leven en al die Amerikaanse sentimentele zaken. :)

Dit weekend heb ik nis te doen behalve om zondag naar de kerk te gaan en aan mijn vrijwilligers uren voor leadership te gaan werken.

dusehmm
Ik zit nu lekker buiten. ( in de bloedhitte) M'n filmpie Looper aant afkijken ( AANRADER)


Nouja dat was het wel zo'n beetje.


ADIOS AMIGOS
HASTA LUEGO.

  • 23 Maart 2013 - 20:51

    Nancy:

    oh zo lekker lijkt me dat, die bloedhitte! hier is het echt stervenskoud, bah...geniet er nog maar even van.
    Groetjes Nancy

  • 25 Maart 2013 - 11:48

    Ramona:

    OMG heb net 5 blogs zitten lezen. heavy stuff girl. Wel leuk allemaal, wat zal het straks saai voor je zijn als je terug bent. Of niet?! Vindt het wel erg leuk voor je, dit is toch een mega ervaring die niemand meer van je kan afpakken. Love you girl, keep up the good work, hihi ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Leander

Maxime

17 jarig Nederlandse uitwisseling student in Leander, Texas. Proud student at Leander Highschool.

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 31129

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 14 Juni 2013

Tales of a Travler.

Landen bezocht: