Happy Easter! - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu Happy Easter! - Reisverslag uit Leander, Verenigde Staten van Maxime Bruin - WaarBenJij.nu

Happy Easter!

Blijf op de hoogte en volg Maxime

01 April 2013 | Verenigde Staten, Leander

trustfall
test vrijdag
zondag paas ding

HEY HEY HEY! JE VETER ZIT LOS!

1 APRIL!

Wat zit je haar leuk!

1 APRIL ( gemeen hoor Max)

Eindelijk, mijn favoriete dag van het jaar.......
kots
Volgens mij omdat ik deze ochtend een schietgebedje heb gedaan heeft niemand een of ander stom grapje met me uitgehaald :)
go me.

Ergens vorige week, ( ik ben zo dement als een goudvis) hebben we in Leadership een Trustfall gedaan. De hele klas moet in een rij staan tegen over elkaar om een persoon die op een podium staat te vangen. Super dood eng en hartstikke hoog. Niet dat ik niemand vertrouw, maar gewoon omdat ik weet hoe kinderen hier op school zijn. "Oh i'll check my phone real quick" " Oh, well I don't know her so..."
Maar het ging verbazingwekkend goed. Iedereen lette ook echt op ( ik kan het weten want ik keek drie keer om voordat ik mezelf liet vallen)
Ik vond alleen het vangen van mensen veel enger dan het zelf vallen. Zo sterk ben ik niet, en ik stond in het begin van de lijn, dus ik moest ook echt nog opletten haha. Maar alles ging goed, en alleen een zware football speler hebben we een klein beetje laten vallen. ( ik bedoel hallo 100 kilo spier is een beetje zwaar voor een groep zenuwachtige meisjes)

Vrijdag goede vrijdag. En het was een goede vrijdag. Donderdag avond was Hayley gekomen om te blijven slapen, en vrijdag ochtend ging ik eens lekker zitten voor mijn Intake test voor het Grafisch Lyceum Rotterdam. ( DUIM VOOR ME IK BEN ZO ZENUWACHTIG)
Die avond hadden we lekker pizza besteld en Magic Mike gekeken.
Hayley bleef nog een nachtje slapen en zaterdag heb ik lekker niks gedaan en een beetje geskypt met m'n lieve ouders en mn leuke vriendin Elise.

Zondag ochtend ging ik naar de kerk met Jacob. En daarna naar Hannah's huis om met haar, Nadia en Hayley paaseieren te zoeken :)
superleuk! Alleen had ik zesentachtig confettie eieren, en daar zat dus geen snoep in :( arme ik.

Dusjaaa
alles gaat nog steeds z'n gangetje.
nog 79 dagen en dan zit het er weer op guys.


SEE YA SOON!
Lots of love

Maxime




  • 02 April 2013 - 13:53

    Papa En Mama:

    We hebben alle vertrouwen in je dat je de test goed gemaakt hebt.
    Pasen zit er al weer op, nog maar 4 feestdagen zonder jouw.
    Gaat best wel snel.

    Kusjes xxxxxx

  • 03 April 2013 - 15:21

    Tante Adri:

    die intake test komt best goed heb mijn duimen blauw geduimd
    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Leander

Maxime

17 jarig Nederlandse uitwisseling student in Leander, Texas. Proud student at Leander Highschool.

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 31125

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 14 Juni 2013

Tales of a Travler.

Landen bezocht: